loading...

بازرگاني پرشين پيشرانه

پخش لوازم الكتريكي

بازدید : 589
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

۱۰ تا از شبكه هاي اجتماعي پر بازديد

1-فيس بوك

فيس بوك همچنان به عنوان بزرگ ترين و پرمخاطب ترين شبكه اجتماعي در جهان تاييد مي شود. تنها در كشور آمريكا بيش از دو ميليون سازمان كوچك و متوسط آگهي هاي تبليغاتي خود را روي فيس بوك منتشر مي كنند و همچنين گفته مي شود سازمان هاي بزرگ آمريكايي سالانه بيش از 200 ميليون دلار بودجه تبليغاتي خود را به فيس بوك اختصاص مي دهند.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

هم اكنون تعداد مشتركان فيس بوك از 1.3 ميليارد نفر هم فراتر رفته است و بيش از يك ميليون سايت اينترنتي با لينك مستقيم براي ورود به صفحه شخصي در فيس بوك موجود است. همچنين 25 درصد كاربران فيس بوك دست كم روزي پنج بار وارد صفحه اختصاصي خود مي شوند و 57درصد كاربران هم اعلام كرده اند فيس بوك بيشترين تاثير را در روند خريدهاي آنها به جا مي گذارد. علاوه بر اين مشخص شده است 80درصد بازاريابان از فيس بوك براي جذب مشتريان جديد استفاده مي كنند.


2-توييتر

توييتر براي آن دسته از كاربراني كه تمايل دارند پيام ها يكوتاه خود را با ديگران به اشتراك بگذارند، بهترين شبكه اجتماعي محسوب مي شود. توييت هاي 140 كاراكتري طي چند سال گذشته توانسته اند دنياي شبكه هاي رسانه اي را متحول كنند. آمارها نشان مي هد81 درصد درآمدهاي تبليغاتي در توييتر از طريق دستگاه هاي موبايلي حاص مي شود و اين سايت به واسطه سرويس Promoted Trend براي انتشار آگهي هاي 24ساعته در هر شبانه روز دست كم 200 هزار دلار درآمد كسب مي كند.

كارشناسان مي گويند توييتر را بايد به اندازه فيس بوك جدي گرفت و آن را يكي از تاثيرگذارترين سايت هاي اينترنتي جهان دانست. اين سايت هم اكنون بيش از 650 ميليون عضو ثبت شده دارد و 34درصد بازاريابان از توييتر براي فروش محصول و موفقيت حضور خود در بازار جهاني استفاده مي كنند. توييتر بين سال هاي 2014-2013 سريع ترين رشد را در ميان شبكه هاي اجتماعي داشته و تعداد اعضاي خود را 44 درصد بيشتر كرده است. اين شبكه اجتماعي ماهانه 250 ميليون كاربر فعال دارد كه روز به روز بر تعداد آنها افزوده مي شود.

شايان ذكر است كه طي چند ماه اخير برخي تغييرات در توييتر ايجاد شده كه از مهم ترين آنها مي توان به رفع محدوديت 140 كاراكتري براي نوشتن توييت ها اشاره كرد.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

LinkedIn 3

از اين سايت به عنوان بزرگ ترين شبكه اجتماعي سازماني در جهان ياد مي شود. اين سايت شبكه هاي تحصصي در ميان كارشناسان جهان ايجاد كره است و مديران و كارمندان را به هم متصل مي كند. در حال حاضر بيش از 352 ميليون نفر در LinkedIn عضو هستند و با گذشت هر يك ثانيه دو عضو جديد به اين شبكه اجتماعي افزوده مي شود

در هر ماه به طور ميانگين 97 ميليون نفر از اعضاي LinkedIn به صفحه اختصاصي خود سر مي زنند و اين مركز پيش بيني كرده تعداد مشتركان خود را تا سال 2020 به سه ميليارد نفر برساند. در پايان ژوئيه 2015 كاربران از 200 كشور جهان در اين شبكه اجتماعي عضويت داشتند و 70 درصد اعضاي اين مجموعه در خارج از آمريكا بسر مي بردند.سايت LinkedIn ادعا مي كند اگر مشتركان آن مطالب خود را همراه با يك عكس به اشتراك بگذارند، احتمال ديده شدن آها از سوي بقيه كاربران 11 برابر افزايش مي يابد. ماه گذشته صفحات مختلف در اين شبكه اجتماعي 35 ميليارد بار ديده شد.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

Gooogle Plus 4

اين شبكه اجتماعي كه تحت مديريت گوگل خدمات خود را ارايه مي دهد، به طور ميانگين در هر ماه 359 ميليون كاربر فعال دارد و در بيشتر مواقع براي بازاريابي و فعاليت هاي آنلاين تخصصي مورد استفاده قرار مي گيرد. در فصل دوم سال 2015 ميلادي ميزان ارتباط مثبت ميان مشتركان Google+ و برندهاي بزرگ جهان 53درصد بيشتر شده است.

در حال حاضر يك ميليارد حساب كاربري فعال در Google+ موجود است و گفته مي شود هر سال تعداد كاربران آن 33 درصد افزايش مي يابد. بزرگ ترين گروه مخاطبان اين شبكه اجتماعي را افراد 45 تا 54 سال تشكيل مي دهند و تعداد آنها از سال 2012 به بعد 56 درصد افزايش يافته است.

كمتر از سه سال است كه اين شبكه اجتماعي فعاليت خود را آغاز كرده و اگرچه ابتدا با سرمايه گذاري 500 ميليون دلاري فعاليت خود را آغاز كرد، اما ارزش كنوني آن چند ميليارد دلار محاسبه مي شود. به طور ميانگين هر كاربر هفت بار در روز به صفحه اختصاصي خود در Google+ مراجعه مي كند و در مجموعه سه ساعت و 46 دقيقه در آن حضور مي يابد. بيشتر مطالبي كه در اين شبكه اجتماعي به اشتراك گذاشته مي شود، كمتر از 60 كاراكتر دارد و 6.97 درصد از ترافيك اينترنتي جهان در اختيار Google+ است.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

5-يوتيوب

اين سايت كه يكي از زيرمجموعه هاي گوگل محسوب مي شود، بزرگ ترين مركز انتشار تصاوير ويديويي آنلاين در جهان است. پيش بيني مي شود يوتيوب در سال 2016 ميلادي بيش از 5.6 ميليارد دلار درآمد داشته باشد. هم اكنون در هر ماه شش ميليارد ساعت ويديو روي سايت يوتيوب مشاهده مي شود و كاربران موبايلي روزانه يك ميليارد ويديو منتشرشده روي آن را تماشا مي كنند. در مجموع روزي چهار ميليارد ويديو روي يوتيوب مشاهده مي شود و در هر دقيقه معادل 300 ساعت فايل تصويري جديد در اين سايت قرار مي گيرد.

ميزان ويديوهاي يوتيوب كه هر دقيقه در فيس بوك مشاهده مي شود، معادل 323 روز است و تقريبا 9 درصد سازمان هاي جهان آگهي هاي خود را روي آن منتشر مي كنند. براساس آخرين آمار 81.9 درصد از تمام كاربران اينترنتي 14 تا 17 ساله جهان از يوتيوب استفاده مي كنند و 72درصد بزرگسالان هم به آن سر مي زنند.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

Pinterest 6

اي شبكه اجتماعي يكي ديگر از ابزارهاي رسانه اي آنلاين محسوب مي شود كه طي مدت كوتاه پيشرفت قابل ملاحظه داشته است. هم اكنون بيش از 70 ميليون كاربر فعال در اين شبكه اجتماعي عضو هستند كه 85درصد آنها را زنان تشكيل مي دهند و بيش از 9 ميليون كاربر هم از طريق صفحه اختصاصي خود در فيس بوك وارد Pinterest مي شوند.

اين شبكه اجتماعي يكي ديگر از ابزارهاي رسانه اي آنلاين محسوب مي شود كه طي مدت كوتاه پيشرفت قابل ملاحظه داشته است. هم اكنون بيش از 70ميليون كاربر فعال در اين شبكه اجتماعي عضو هستند كه 85درصد آنها را زنان تشكيل مي دهند و بيش از 9 ميليون كاربر هم از طريق صفحه اختصاصي خود در فيس بوك وارد Pinterest مي شوند.

اين شبكه اجتماعي مي گويد از تمام كليدواژه هايي كه در آن جست و جو مي شود، كاربران 12درصد كلمات را با خطا تايپ مي كنند. حدود 4.8 درصد از كاربران اين سايت در محل كار خود سراغ صفحه شخصي مي روند و درمجموع 40درصد كاربران آن را غيرآمريكايي ها تشكيل مي دهند. تعداد كاربران Pinterest سالانه 135 درصد افزايش مي يابد و كاربران در هر بار مراجعه 14.2 دقيقه در اين ابزار موبايلي گشت و گذار مي كنند.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

7-اينستاگرام

بازارياب ها اين روزها اينستاگرام را يكي از بهترين پلتفرم هاي اجتماعي مي دانند و توجه ويژه به آن دارند. اينستاگرام يك شبكه اجتماعي بسيار كاربردي براي روايت انواع داستان هاي تصويري است و مي تواند در زمينه هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرد. بيش از 300 ميليون كاربر جهاني در طول هر ماه به صفحه اختصاصي خود در اينستاگرام سر مي زنند و روزانه 75 ميليون كاربر از خدمات آن استفاده مي كنند. به طور كلي 20درصد كاربران اينترنتي جهان با اينستاگرام درگير هستند و جوانان بزرگ ترين گروه مخاطبان اين مجموعه اند.

از مجموع مشتركان اينستاگرام، 51 درصد را مردان تشكيل مي دهند و 14 درصد مطالبي كه روي آن منتشر مي شود حين رانندگي به اشتراك گذاشته مي شود. البته طبق آمار هشت درصد حساب هاي كاربري در اينستاگرام جعلي يا غيرواقعي هستند و 90درصد اعضاي اين گروه را افرادي تشكيل مي دهند كه كمتر از 35 سال دارند. اينستاگرام يكي از زيرمجموعه هاي فيس بوك محسوب مي شود.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

Tumbir 8

به عنوان يكي از زيرمجموعه هاي ياهو توانسته است خود را به يكي از موفق ترين شبكه هاي اجتماعي جهان تبديل كند. اين پلتفرم ميكروبلاگ براي به اشتراك گذاري عكس، ويديو، فايل صوتي، متن، پرسش و هر آنچه كاربر نياز دارد مورد استفاده قرار مي گيرد. هم اكنون بيش از 420 ميليون نفر در Tumbir عضو هستند و اين افراد تاكنون 217 ميليون وبلاگ شخصي ايجاد كرده اند.

در هر روز بيش از 120 هزار وبلاگ در اين شبكه اجتماعي به روز مي شود و تاكنون 99 ميليارد عكس و مطلب روي آن قرار گرفته است. اعضاي اين شبكه اجتماعي روز 113.6 ميليون مطلب به اشتراك مي گذارند و با هر بار ورود 28 دقيقه در صفحه شخصي خود گشت و گذار مي كنند. تعداد كاربران ماهانه اين شبكه اجتماعي موبايلي 199.1 ميليون نفر گزارش شده است.

لطفا از سايت آپارا ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

Flickr 9

اين شبكه اجتماعي كه به به اشتراك گذاري عكس و ويديو اختصاص دارد، يكي از زيرمجموعه هاي ياهو محسوب مي شود و روزانه 3.5 ميليون عكس جديد روي آن قرار مي گيرد. اين شبكه اجتماعي در مجموعه 92 ميليون مشترك فعال دارد كه كاربران آن از 63 كشور بايد با يكديگر ارتباط برقرار مي كنند. تاكنون بيش از 10 ميليارد عكس از سوي كاربران Flickr روي آن منتشر شده است و اين افراد بيش از دو ميليون گروه اختصاصي تشكيل داده اند.

شبكه اجتماعي Flickr كه خدمات خود را به صورت موبايلي و رايانه اي ارايه مي دهد، براي عكاسان محبوبيت فراوان دارد و بيشتر عكس هايي كه سال 2014 روي آن گذاشته شد، با دوربين هاي شركت Canon گرفته شده بود. در بخش ديگر بيشتر عكس هاي موبايلي سال گذشته در Flickr هم با گوشي هوشمند آيفون 5 گرفته شد.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

Reddit 10

اين شركت اجتماعي موبايلي با هدف سرگرمي مورد استفاده قرار مي گيرد و اعضاي ثبت شده انواع محتويات مورد نظر خود را به اشتراك مي گذارند. اين ابزار اجتماعي در هر ماه به طور ميانگين 174 ميليون كاربر فعال دارد و طي 10 سالي كه از زمان تاسيس آن مي گذرد بسيار محبوب شده است. كاربران از 209 كشور جهان در Reddit عضو شده اند و در هر ماه 7.55 ميليارد صفحه در اين شبكه اجتماعي مشاهده مي شود.

اعضاي اين شبكه اجتماعي به مطالب منتشر شده 17 ميليارد راي مثبت و 2.5 ميليارد راي منفي داده اند در مجموع 1.7 ميليارد كامنت هم براي اين مطالب نوشته شده است. تا پايان ژوييه 2014 بيش از 180 ميليون مطلب روي Reddit منتشر شده است و كاربران در هر ماه 80 دقيقه را به حضور در اين شبكه اجتماعي اختصاص مي دهند.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt


www.persianpishraneh.com


۱۰ تا از شبكه هاي اجتماعي پر بازديد

1-فيس بوك

فيس بوك همچنان به عنوان بزرگ ترين و پرمخاطب ترين شبكه اجتماعي در جهان تاييد مي شود. تنها در كشور آمريكا بيش از دو ميليون سازمان كوچك و متوسط آگهي هاي تبليغاتي خود را روي فيس بوك منتشر مي كنند و همچنين گفته مي شود سازمان هاي بزرگ آمريكايي سالانه بيش از 200 ميليون دلار بودجه تبليغاتي خود را به فيس بوك اختصاص مي دهند.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

هم اكنون تعداد مشتركان فيس بوك از 1.3 ميليارد نفر هم فراتر رفته است و بيش از يك ميليون سايت اينترنتي با لينك مستقيم براي ورود به صفحه شخصي در فيس بوك موجود است. همچنين 25 درصد كاربران فيس بوك دست كم روزي پنج بار وارد صفحه اختصاصي خود مي شوند و 57درصد كاربران هم اعلام كرده اند فيس بوك بيشترين تاثير را در روند خريدهاي آنها به جا مي گذارد. علاوه بر اين مشخص شده است 80درصد بازاريابان از فيس بوك براي جذب مشتريان جديد استفاده مي كنند.


2-توييتر

توييتر براي آن دسته از كاربراني كه تمايل دارند پيام ها يكوتاه خود را با ديگران به اشتراك بگذارند، بهترين شبكه اجتماعي محسوب مي شود. توييت هاي 140 كاراكتري طي چند سال گذشته توانسته اند دنياي شبكه هاي رسانه اي را متحول كنند. آمارها نشان مي هد81 درصد درآمدهاي تبليغاتي در توييتر از طريق دستگاه هاي موبايلي حاص مي شود و اين سايت به واسطه سرويس Promoted Trend براي انتشار آگهي هاي 24ساعته در هر شبانه روز دست كم 200 هزار دلار درآمد كسب مي كند.

كارشناسان مي گويند توييتر را بايد به اندازه فيس بوك جدي گرفت و آن را يكي از تاثيرگذارترين سايت هاي اينترنتي جهان دانست. اين سايت هم اكنون بيش از 650 ميليون عضو ثبت شده دارد و 34درصد بازاريابان از توييتر براي فروش محصول و موفقيت حضور خود در بازار جهاني استفاده مي كنند. توييتر بين سال هاي 2014-2013 سريع ترين رشد را در ميان شبكه هاي اجتماعي داشته و تعداد اعضاي خود را 44 درصد بيشتر كرده است. اين شبكه اجتماعي ماهانه 250 ميليون كاربر فعال دارد كه روز به روز بر تعداد آنها افزوده مي شود.

شايان ذكر است كه طي چند ماه اخير برخي تغييرات در توييتر ايجاد شده كه از مهم ترين آنها مي توان به رفع محدوديت 140 كاراكتري براي نوشتن توييت ها اشاره كرد.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

LinkedIn 3

از اين سايت به عنوان بزرگ ترين شبكه اجتماعي سازماني در جهان ياد مي شود. اين سايت شبكه هاي تحصصي در ميان كارشناسان جهان ايجاد كره است و مديران و كارمندان را به هم متصل مي كند. در حال حاضر بيش از 352 ميليون نفر در LinkedIn عضو هستند و با گذشت هر يك ثانيه دو عضو جديد به اين شبكه اجتماعي افزوده مي شود

در هر ماه به طور ميانگين 97 ميليون نفر از اعضاي LinkedIn به صفحه اختصاصي خود سر مي زنند و اين مركز پيش بيني كرده تعداد مشتركان خود را تا سال 2020 به سه ميليارد نفر برساند. در پايان ژوئيه 2015 كاربران از 200 كشور جهان در اين شبكه اجتماعي عضويت داشتند و 70 درصد اعضاي اين مجموعه در خارج از آمريكا بسر مي بردند.سايت LinkedIn ادعا مي كند اگر مشتركان آن مطالب خود را همراه با يك عكس به اشتراك بگذارند، احتمال ديده شدن آها از سوي بقيه كاربران 11 برابر افزايش مي يابد. ماه گذشته صفحات مختلف در اين شبكه اجتماعي 35 ميليارد بار ديده شد.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

Gooogle Plus 4

اين شبكه اجتماعي كه تحت مديريت گوگل خدمات خود را ارايه مي دهد، به طور ميانگين در هر ماه 359 ميليون كاربر فعال دارد و در بيشتر مواقع براي بازاريابي و فعاليت هاي آنلاين تخصصي مورد استفاده قرار مي گيرد. در فصل دوم سال 2015 ميلادي ميزان ارتباط مثبت ميان مشتركان Google+ و برندهاي بزرگ جهان 53درصد بيشتر شده است.

در حال حاضر يك ميليارد حساب كاربري فعال در Google+ موجود است و گفته مي شود هر سال تعداد كاربران آن 33 درصد افزايش مي يابد. بزرگ ترين گروه مخاطبان اين شبكه اجتماعي را افراد 45 تا 54 سال تشكيل مي دهند و تعداد آنها از سال 2012 به بعد 56 درصد افزايش يافته است.

كمتر از سه سال است كه اين شبكه اجتماعي فعاليت خود را آغاز كرده و اگرچه ابتدا با سرمايه گذاري 500 ميليون دلاري فعاليت خود را آغاز كرد، اما ارزش كنوني آن چند ميليارد دلار محاسبه مي شود. به طور ميانگين هر كاربر هفت بار در روز به صفحه اختصاصي خود در Google+ مراجعه مي كند و در مجموعه سه ساعت و 46 دقيقه در آن حضور مي يابد. بيشتر مطالبي كه در اين شبكه اجتماعي به اشتراك گذاشته مي شود، كمتر از 60 كاراكتر دارد و 6.97 درصد از ترافيك اينترنتي جهان در اختيار Google+ است.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

5-يوتيوب

اين سايت كه يكي از زيرمجموعه هاي گوگل محسوب مي شود، بزرگ ترين مركز انتشار تصاوير ويديويي آنلاين در جهان است. پيش بيني مي شود يوتيوب در سال 2016 ميلادي بيش از 5.6 ميليارد دلار درآمد داشته باشد. هم اكنون در هر ماه شش ميليارد ساعت ويديو روي سايت يوتيوب مشاهده مي شود و كاربران موبايلي روزانه يك ميليارد ويديو منتشرشده روي آن را تماشا مي كنند. در مجموع روزي چهار ميليارد ويديو روي يوتيوب مشاهده مي شود و در هر دقيقه معادل 300 ساعت فايل تصويري جديد در اين سايت قرار مي گيرد.

ميزان ويديوهاي يوتيوب كه هر دقيقه در فيس بوك مشاهده مي شود، معادل 323 روز است و تقريبا 9 درصد سازمان هاي جهان آگهي هاي خود را روي آن منتشر مي كنند. براساس آخرين آمار 81.9 درصد از تمام كاربران اينترنتي 14 تا 17 ساله جهان از يوتيوب استفاده مي كنند و 72درصد بزرگسالان هم به آن سر مي زنند.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

Pinterest 6

اي شبكه اجتماعي يكي ديگر از ابزارهاي رسانه اي آنلاين محسوب مي شود كه طي مدت كوتاه پيشرفت قابل ملاحظه داشته است. هم اكنون بيش از 70 ميليون كاربر فعال در اين شبكه اجتماعي عضو هستند كه 85درصد آنها را زنان تشكيل مي دهند و بيش از 9 ميليون كاربر هم از طريق صفحه اختصاصي خود در فيس بوك وارد Pinterest مي شوند.

اين شبكه اجتماعي يكي ديگر از ابزارهاي رسانه اي آنلاين محسوب مي شود كه طي مدت كوتاه پيشرفت قابل ملاحظه داشته است. هم اكنون بيش از 70ميليون كاربر فعال در اين شبكه اجتماعي عضو هستند كه 85درصد آنها را زنان تشكيل مي دهند و بيش از 9 ميليون كاربر هم از طريق صفحه اختصاصي خود در فيس بوك وارد Pinterest مي شوند.

اين شبكه اجتماعي مي گويد از تمام كليدواژه هايي كه در آن جست و جو مي شود، كاربران 12درصد كلمات را با خطا تايپ مي كنند. حدود 4.8 درصد از كاربران اين سايت در محل كار خود سراغ صفحه شخصي مي روند و درمجموع 40درصد كاربران آن را غيرآمريكايي ها تشكيل مي دهند. تعداد كاربران Pinterest سالانه 135 درصد افزايش مي يابد و كاربران در هر بار مراجعه 14.2 دقيقه در اين ابزار موبايلي گشت و گذار مي كنند.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

7-اينستاگرام

بازارياب ها اين روزها اينستاگرام را يكي از بهترين پلتفرم هاي اجتماعي مي دانند و توجه ويژه به آن دارند. اينستاگرام يك شبكه اجتماعي بسيار كاربردي براي روايت انواع داستان هاي تصويري است و مي تواند در زمينه هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرد. بيش از 300 ميليون كاربر جهاني در طول هر ماه به صفحه اختصاصي خود در اينستاگرام سر مي زنند و روزانه 75 ميليون كاربر از خدمات آن استفاده مي كنند. به طور كلي 20درصد كاربران اينترنتي جهان با اينستاگرام درگير هستند و جوانان بزرگ ترين گروه مخاطبان اين مجموعه اند.

از مجموع مشتركان اينستاگرام، 51 درصد را مردان تشكيل مي دهند و 14 درصد مطالبي كه روي آن منتشر مي شود حين رانندگي به اشتراك گذاشته مي شود. البته طبق آمار هشت درصد حساب هاي كاربري در اينستاگرام جعلي يا غيرواقعي هستند و 90درصد اعضاي اين گروه را افرادي تشكيل مي دهند كه كمتر از 35 سال دارند. اينستاگرام يكي از زيرمجموعه هاي فيس بوك محسوب مي شود.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

Tumbir 8

به عنوان يكي از زيرمجموعه هاي ياهو توانسته است خود را به يكي از موفق ترين شبكه هاي اجتماعي جهان تبديل كند. اين پلتفرم ميكروبلاگ براي به اشتراك گذاري عكس، ويديو، فايل صوتي، متن، پرسش و هر آنچه كاربر نياز دارد مورد استفاده قرار مي گيرد. هم اكنون بيش از 420 ميليون نفر در Tumbir عضو هستند و اين افراد تاكنون 217 ميليون وبلاگ شخصي ايجاد كرده اند.

در هر روز بيش از 120 هزار وبلاگ در اين شبكه اجتماعي به روز مي شود و تاكنون 99 ميليارد عكس و مطلب روي آن قرار گرفته است. اعضاي اين شبكه اجتماعي روز 113.6 ميليون مطلب به اشتراك مي گذارند و با هر بار ورود 28 دقيقه در صفحه شخصي خود گشت و گذار مي كنند. تعداد كاربران ماهانه اين شبكه اجتماعي موبايلي 199.1 ميليون نفر گزارش شده است.

لطفا از سايت آپارا ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

Flickr 9

اين شبكه اجتماعي كه به به اشتراك گذاري عكس و ويديو اختصاص دارد، يكي از زيرمجموعه هاي ياهو محسوب مي شود و روزانه 3.5 ميليون عكس جديد روي آن قرار مي گيرد. اين شبكه اجتماعي در مجموعه 92 ميليون مشترك فعال دارد كه كاربران آن از 63 كشور بايد با يكديگر ارتباط برقرار مي كنند. تاكنون بيش از 10 ميليارد عكس از سوي كاربران Flickr روي آن منتشر شده است و اين افراد بيش از دو ميليون گروه اختصاصي تشكيل داده اند.

شبكه اجتماعي Flickr كه خدمات خود را به صورت موبايلي و رايانه اي ارايه مي دهد، براي عكاسان محبوبيت فراوان دارد و بيشتر عكس هايي كه سال 2014 روي آن گذاشته شد، با دوربين هاي شركت Canon گرفته شده بود. در بخش ديگر بيشتر عكس هاي موبايلي سال گذشته در Flickr هم با گوشي هوشمند آيفون 5 گرفته شد.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

Reddit 10

اين شركت اجتماعي موبايلي با هدف سرگرمي مورد استفاده قرار مي گيرد و اعضاي ثبت شده انواع محتويات مورد نظر خود را به اشتراك مي گذارند. اين ابزار اجتماعي در هر ماه به طور ميانگين 174 ميليون كاربر فعال دارد و طي 10 سالي كه از زمان تاسيس آن مي گذرد بسيار محبوب شده است. كاربران از 209 كشور جهان در Reddit عضو شده اند و در هر ماه 7.55 ميليارد صفحه در اين شبكه اجتماعي مشاهده مي شود.

اعضاي اين شبكه اجتماعي به مطالب منتشر شده 17 ميليارد راي مثبت و 2.5 ميليارد راي منفي داده اند در مجموع 1.7 ميليارد كامنت هم براي اين مطالب نوشته شده است. تا پايان ژوييه 2014 بيش از 180 ميليون مطلب روي Reddit منتشر شده است و كاربران در هر ماه 80 دقيقه را به حضور در اين شبكه اجتماعي اختصاص مي دهند.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt


www.persianpishraneh.com


نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 36

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 363
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 49
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 125
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 637
  • بازدید ماه : 1257
  • بازدید سال : 23148
  • بازدید کلی : 2025979
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه