loading...

بازرگاني پرشين پيشرانه

پخش لوازم الكتريكي

بازدید : 633
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

۱۰ اكسسوري و لباس مردانه ضروري كه بايد در كمد هر مردي باشد


برخي از انواع لباس مردانه را مي‌تواند تقريبا با هر چيزي ست كرد و براي هر موقعيتي مناسب‌اند. در ادامه باباميلو بلاگ همراه باشيد تا با ۱۰ لباسي آشنا شويد كه هر مردي بايد در كمد لباس خود داشته باشد.

شايد شما هم شنيده باشيد كه برخي از انواع لباس مردانه، هيچ وقت از مد نمي‌افتند و به اصطلاح «كلاسيك» هستند. اين لباس‌ها تقريبا براي تمام موقعيت‌ها مناسبند و مي‌توان آن‌ها را به راحتي با همه چيز پوشيد. در اين مقاله ۱۰ نمونه از آن‌ها را بررسي مي‌كنيم كه بايد در كمد لباس هر مردي باشد.

پيراهن آكسفورد سفيد

همه‌كاره‌ترين پيراهن دنيا. اين پيراهن مردانه را مي‌توان به راحتي با هر شلوار رسمي و هر كتي ست كرد و نيز، مي‌توان آن را با يك جفت شلوار جين پوشيد و همچنان خوش‌پوش به نظر رسيد. براي اينكه آكسفورد سفيد براي استفاده در هر موقعيتي مناسب باشد، هنگام انتخاب به قد پيراهن هم توجه كنيد. به عبارت ديگر، قد پيراهن بايد به اندازه كافي بلند باشد كه به درون شلوار باقي بماند و در عين حال، روي شلوار هم زيبا به نظر برسد.

شلوار جين راسته تيره

دليل ما براي تاكيد روي راسته بودن شلوار اين است كه بتوان آن را با يك كت تك پوشيد و با اضاف كردن يك جفت كفش رسمي، همچنان خوش‌تيپ بود. هماهنگ كردن شلوار جين راسته با ديگر لباس‌ها، چه رسمي و چه خودماني، كار راحتي است و مي‌توان آن را با هر چيزي ست كرد.

توصيه مي‌كنيم كه اولين شلوار جيني را كه به چشمتان خورد نخريد و كمي وسواس به خرج دهيد. به هنگام خريد، جين‌هاي مختلفي را امتحان كنيد و شلواري را انتخاب كنيد كه كاملا ايده‌آل است. همچنين، پيشنهاد مي‌كنيم نوع دوخت آن‌ّها را هم مورد بررسي قرار دهيد تا با انتخاب مورد مناسب، مدت طولاني‌تري از شلوار جين خود استفاده كنيد.

كراوات تيره تك رنگ

اين كراوات بايد ساده و به رنگ آن به اندازه كافي خنثي باشد تا با هر كت و شلوار، سوئي‌شرت و پيراهني ست شود. پيشنهاد ما، انتخاب رنگ‌هاي سورمه‌اي، طوسي و يا مشكي است. همچنين، توصيه مي‌كنيم كه ترجيحا كراواتي باريك انتخاب كنيد كه حداكثر پهناي آن از حدود ۸ سانتي‌متر تجاوز نكند. البته، گفتني است كه كراوات بيش از حد باريك هم چندان جذاب نيست.

اگر مي‌توانيد كراواتي را بخريد كه از پارچه بافت‌دار مانند بافت ابريشم يا پشم تهيه شده باشد زيرا اين كار جزئيات ظريفي به تيپ كلي شما اضافه مي‌كند. در غير اين صورت، هميشه گزينه‌هاي ساده را انتخاب كنيد.

كت سورمه‌اي

نويسنده اين مقاله، معمولا پيشنهاد مي‌كند كه يك دست كت و شلوار سورمه‌اي بخريد زيرا هم در كنار هم فوق‌العاده هستند و هم مي‌توان از آن‌ها به صورت جدا استفاده كرد. اما، ممكن است خريدن يك دست كت و شلوار براي برخي از افراد توجيه اقتصادي نداشته باشد و انجام اين خريد برايشان ميسر نباشد. در اين صورت، بهتر است پول خود را صرف خريدن يك كت تك با كيفيت كنيد تا اين كه يك كت و شلوار معمولي بخريد.

هنگام خريد به اين نكته توجه كنيد كه رنگ كت بايد به اندازه كافي تيره باشد كه بتوان از آن در موقعيت‌هاي نيمه رسمي استفاده كرد. به بيان بهتر،‌ رنگ كت بايد به شكلي باشد كه بتوان آن را با هر چيزي ست كرد و تيپي نيمه رسمي داشت.

كفش راحتي موقر

هر چقدر درباره اين مورد بگوييم باز هم نمي‌توانيم حق مطلب را ادا كنيم. به جاي كفش‌هاي راحتي شلوغ و پر زرق و برق كه بيشتر براي باشگاه مناسب هستند، بهتر است به سراغ جنس‌هاي چرم‌مانند و مدل‌هاي ساده برويد. نكته آخر اين‌كه هيچ‌وقت تميز نگه داشتن آن‌ها را هم فراموش نكنيد.

تي‌شرت طوسي يقه گرد

اين مورد چندان هم نياز به توضيح ندارد. از آن‌جا كه رنگ طوسي با هر رنگ ديگري هماهنگي دارد، به سادگي مي‌توان اين تي‌شرت با ديگر لباس‌ها ست كرد. مدل يقه گرد آن نيز تقريبا براي انواع شكل صورت مناسب است. مي‌توان با ست كردن اين تي‌شرت با يك جفت شلوار جين تيره و يك جفت كفش راحتي شيك، بهترين تيپ ممكن را داشت، به ويژه در روزهايي كه خيلي حوصله آماده شدن نداريم.

بلوز مشكي يقه هفت

يك لباس كلاسيك ديگر. هر مرد شيك‌پوشي مي‌تواند با همراه كردن اين بلوز با يك پيراهن سفيد و يك شلوار رسمي، به سادگي ظاهري با وقار داشته باشد. همچنين، مي‌توان آن را زير كت پوشيد و يا عصر‌هاي تابستان با يك جفت شلوار جين ست كرد.

شلوار كتان راسته

اين شلوار هم درست مانند شلوار جين است. به هنگام خريد آن، به دنبال رنگ‌هاي بژ، كاراملي يا زيتوني بگرديد زيرا اين رنگ‌ها راحت‌تر با ساير لباس‌ها هماهنگ مي‌شوند. اما، رنگ‌هاي طوسي و خاكي هم قابل قبول هستند.

پيشنهاد مي‌كنيم كه در زمان خريد مدل رسمي‌تر را انتخاب كنيد و دست رد به سينه مدل‌هاي سنگ‌شور شده امروزي‌تر بزنيد. اين كار باعث مي‌شود تا شلوار كتان شما براي موقعيت‌هاي رسمي‌تر هم مناسب باشد و در عين حال بتوان آن را در شرايط خودماني‌تر هم پوشيد.

كفش رسمي مشكي

رفيق شفيق موقعيت‌هاي رسمي‌تر. يك جفت كفش بند‌دار رسمي را هم مي‌توان با شلوار جين و تي‌شرت پوشيد هم با كت و شلوار. البته توصيه مي‌كنيم براي موقعيت دوم كفشي مناسب باشد كه جلوي آن ساده ‌باشد.

كت و شلوار طوسي

كت و شلوار طوسي تنها مورد در اين فهرست است كه نبايد براي خريد آن از چيزي دريغ كنيد. اين لباس، همه‌كاره‌ترين كت و شلوار يك مرد است و حتي مي‌توان از كت و شلوار آن به صورت مجزا استفاده كرد. از مصاحبه شغلي و ارائه در محيط كار گرفته تا مرسم عروسي و ترحيم، اين كت و شلوار در هر موقعيتي كاربرد دارد و داشتن ظاهري بي‌نظير را تضمين مي‌كند.

كلام آخر:

با داشتن اين ده لباس در كمد خود، مي‌توانيد چشم بسته لباس بپوشيد و همچنان شيك و خوش‌پوش باشيد. پس از اين‌كه از وجود اين چند مورد اصلي و ضروري در كمد لباس خود مطمئن شديد، وقت آن است كه پالت‌ّهاي رنگي مختلف را هم امتحان كنيد. به همين دليل، شايد مقاله‌ّهاي ديگر ما در باميلو بلاگ برايتان جالب باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 36

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 363
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 241
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 125
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 829
  • بازدید ماه : 1449
  • بازدید سال : 23340
  • بازدید کلی : 2026171
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه