loading...

بازرگاني پرشين پيشرانه

پخش لوازم الكتريكي

بازدید : 648
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

معرفي بهترين اسپيكرهاي بلوتوث DIVOOM


امروز شاهد اين هستيم كه اسپيكرهاي بلوتوث با سرعتي سرسام آور در حال باز كردن پاي خود به خانه‌ها و سفرها و حتي ميهماني‌هاي مختلف هستند و نمي‌توان از اين حقيقت غافل شد كه روز به روز محصولات جذاب تري در اين زمينه در حال ارائه هستند. حجم كم، صداي با كيفيت، قابليت اتصال آسان و مهم‌تر از همه عدم نياز به سيم همه از مواردي هستند كه بازار اين كوچولو‌هاي خوش‌صدا را بيش از پيش گرم مي‌كنند.

در ميان تمام برندهاي غول در زمينۀ توليد اين اسپيكرها نام‌هاي بيشماري وجود دارند كه ممكن است پيش از اين هرگز نام آن‌ها به گوشتان نخورده باشد. يكي از كمپاني‌هاي تازه‌كاري كه مدت زيادي از فعاليتش در زمينۀ عرضۀ اسپيكرهاي بلوتوث نمي‌گذرد كمپاني DIVOOM است. اين شركت ژاپني با ارائۀ مدل‌هاي مختلف و متنوع خود به آرامي در حال تبديل شدن به يكي از پديده‌هاي عرصۀ اسپيكرهاي بلوتوث است. در ادامۀ اين مطلب به معرفي مجموعه‌اي از بهترين اسپيكرهاي توليد شده توسط اين كمپانيِ خلاق و دوست داشتني خواهيم پرداخت.

www.persianpishraneh.com

برترين اسپيكرهاي بلوتوث: Divoom OnBeat 500

مهم‌ترين ويژگي اين محصولDivoom كه آن را تبديل به يكي از برترين اسپيكرهاي بلوتوث ساخت اين كمپاني مي‌كند مربوط مي‌شود به باس آن به طوري كه هنگام شنيدن صداي ان تقريباً غيرممكن خواهد بود كه باور كنيد اين حجم باس از يك ووفر ۳ اينچي خارج مي‌شود. كيفيت ديگر بخش‌هاي صدا نيز در سطح قابل قبولي قرار دارد به طوري كه كمتر اسپيكر بلوتوثي با اين قيمت و كيفيت صدا در بازار پيدا خواهيد كرد.

در مقابل اما، Divoom Onbeat 500 به لحاظ طراحي به كل ميدان را به ساير رقبايش واگذار مي‌كند و توريِ موجدار تعبيه شده روي اسپيكرهاي آن هم نمي‌تواند چيزي به زيبايي اين محصول خوش‌صدا بيفزايد. البته ظاهر اسپيكر در آخرين مرحلۀ اهميت قرار مي‌گيرد و چه اهميتي دارد كه يك اسپيكر قوي، خوش صدا، پرقدرت و با بازدهي باطري قابل قبول در اختيار داشته باشيد كه ظاهر مدرن و آنچناني اي ندارد؟ همۀ اين‌ها به كنار، قيمت بسيار مناسب را هم اگر به مجموعۀ ويژگي‌هاي اين اسپيكر بيفزاييد به احتمال زياد ديگر شكي براي انتخاب آن باقي نخواهد ماند.

Divoom Airbeat 20

اين اسپيكر بلوتوث از دو بلندگوي ۴ واتي بهره مي‌برد و با ابعاد جمع‌و‌جور و ظاهر جذابش يكي از بهترين گزينه‌ها براي گوش كردن به موزيك در طبيعت يا استخر است. ميپرسيد چرا استخر؟ پاسخ ساده‌ است: Airbeat 20 يك اسپيكر بلوتوث ضد آب است كه داراي گواهينامۀ IPX 44 است و مي‌توانيد با خيال راحت در چنين محيط‌هايي توسط آن به موسيقي مورد علاقه‌تان گوش دهيد. اين محصول Divoom همچنين به علت استفاده از قطعات لاستيكي در مقابل سقوط و ضربه هم دوام خوبي دارد كه آن را قابل توجه مي‌كند.

Airbeat 20 از يك باطري ۱۸۰۰ ميلي‌امپر ساعتي بهره مي‌برد كه آن را قادر مي سازد تا ۶ ساعت به پخش موزيك بپردازد. يكي ديگر از ويژگي‌هاي جذاب اين اسپيكر اين است كه مي‌تواند بعنوان يك هندزفري عمل كند و اگر وقتي كه در حال شنا هستيد مجبور نباشيد براي پاسخ دادن به تماس دوستتان با دست و بال خيس به سمت گوشي رفته و دسته گل به آب دهيد.

Divoom Voombox Outdoor

اين اسپيكر را درواقع مي‌توان برادر بزرگ‌ترِ نمونۀ قبلي كه معرف كرديم برشمرد چرا كه تمامي ويژگي‌هاي آن مانند مقاومت در برابر آب و بدنۀ لاستيكي (البته با طراحي ضعيف‌تر) را با ۳ اسپيكر سايز بزرگتر تركيب كرده است كه توان خروجي ۱۵ واتي را ارائه مي‌دهند. اين اسپيكر از باطري پرقدرتي برخوردار است به طوري كه قادر است چيزي حدود ۱۲ ساعت به پخش موزيك بپردازد كه عدد جالب توجهي ميان اسپيكرهاي بلوتوث DIVOOM به شمار مي‌رود.

در مورد مقولۀ صدا تا زماني كه صداي اين اسپيكر را بيش از حد معيني زياد نكرده‌ايد همه چيز عالي پيش مي‌رود و موزيك‌ها با دقت و جزئيات خوب پخش مي‌شوند و باس هم در سطح قابل قبولي اجرا مي‌شود. اما زماني كه صداي آن را از حدي بلندتر مي كنيد ممكن است متوجه شويد كه صدا با كمي ديستورت يا اعوجاج پخش مي‌شود. البته باز هم با توجه به قيمتي كه براي اين اسپيكر بلوتوث در نظر گرفته شده است اين مسئله را نمي‌توان يك ايراد اساسي به حساب آورد. در مجموع Divoom Voombox Outdoor همانطور كه از نامش پيداست يك اسپيكر خوب و مقاوم و خوش صدا براي فضاهاي باز همچون پيك‌نيك‌ها و كمپينگ است كه مي‌تواند با باطري قدرتمندش تا ساعت‌ها گوش‌هايتان را گرم كند!

Divoom Timebox-Mini

اين اسپيكر كه يكي از خاص‌ترين اسپيكرهاي بلوتوث كمپاني Divoom به شمار مي‌رود درواقع تنها يك اسپيكر نيست. تايم‌باكس ميني درواقع همانقدر كه يك اسپيكر بلوتوث است يك ساعت زنگدار و يك اثر هنري هم هست! اين گجت دوست‌داشتني به يك صفحه نمايش ۱۱ در ۱۱ پيكسل مجهز است كه قادر است اطلاعاتي همچون دماي هوا، زمان و نوتيفيكيشن‌هاي دريافتي از شبكه‌هاي اجتماعي نظير تلگرام و اينستاگرام را دريافت كند. البته مشخص است كه بيشتر ويژگي‌هايي كه ذكر شد نيازمند اتصال به يك تلفن هوشمند است و درواقع قرار است تايم‌باكسِ كوچك در اين مورد نقش يك صفحه‌نمايش فسقلي را بازي كند.

Divoom Timebox-Mini در هفت رنگ هوس برانگيز ارائه مي‌شود و همانطور كه متوجه شده‌ايد از يك لحاظ درست در نقطۀ مقابل اسپيكري كه قبل از آن معرفي كرديم قرار مي‌گيرد. اين اسپيكر بيشتر از آنكه يك اسپيكر مناسب كمپينگ و فضاي بيروني باشد يك اثر هنري است كه بهترين جايش اتاق خواب است و كنار تختتان است. البته فكر نكنيد كه با يك بچه سوسول طرف هستيم چرا كه اگر مقولۀ صدا را در نظر بگيريم تايم‌باكس بسيار بيش از قد و قواره‌اش ظاهر خواهد شد و صدايي گرم و شفاف با باس و قدرت بالا ارائه خواهد كرد.

Divoom Voombox Travel 3

Divoom Voombox Travel 3 تمام تلاشش را كرده تا اسپيكر خوب و سربه راهي باشد و در حد و اندازه‌هاي خودش هم توانسته خوب ظاهر شود. اگرچه صداي آن در ولوم‌هاي بالا با ديستورت مواجه مي‌شود اما اگر صداي آن را در آخرين حد خود قرار ندهيم مي‌توانيم از صداي دقيق و گرم آن با باس قوي لذت ببريم.

يكي از ويژگي‌هاي اسپيكرهاي فوق كوچك نظير همين Voombox Travel 3 اين است كه صداي ميانه يا «ميد-رنج» آن‌ها بسيار قوي و شفاف است كه همين موضوع باعث مي‌شود خوش به حال طرفداران موزيك راك يا موزيك‌هاي آكوستيك شود و بتوانند با استفاده از اين كوچولوهاي دوست داشتني بهترين صداي متناسب با نوع موزيك مورد علاقه‌شان را به خونشان تزريق كنند. در مجموع اگر در ميان درياي اسپيكرهاي بلوتوث به دنبال يك اسپيكر كوچك و خوش‌دست و البته خوش قيمت مي‌گرديد اين نمونه مي‌تواند يكي از انتخاب‌هايتان باشد.

Divoom Bluetune-Bean

اين اسپيكر نمونۀ كمي بزرگتر و البته قوي‌تر اسپيكر قبلي است و البته شكل و شمايل آن هم به كلي متحول شده است. طراحي آن اگرچه ممكن است خاص و فانتزي باشد اما بايد بگوييم اين اسپيكر به خوش دستي و خوش سايزي اسپيكر قبلي نيست اما از آنجايي كه گلِ بي خار فقط خداست صداي آن بسيار بهتر و قوي‌تر از نمونۀ قبلي است و قيمت آن هم تنها ۹ دلار گرانتر از Voombox Travel 3 است.

در كنار اين اسپيكر تخم مرغي تنها دو دكمه وجود دارد كه يكي براي خاموش و روشن كردن و ديگري براي تعويض بين حالت اسپيكر و تماس صوتي است. در بين آن‌ها هم يك سوراخ كوچك روي بدنۀ لاستيكي تعبيه شده است تا نور ال‌اي‌دي كوچكي كه وظيفۀ نمايش حالن آماده به اتصال را دارد ديده شود. اين اسپيكر از يك بلندگوي ۳ واتي بهره مي‌برد كه به نسبت صداي خوب و پرقدرتي را توليد مي‌كند. به گفتۀ كمپاني سازنده تخم مرغ قادر است تا ۶ ساعت بدون مشكل به پخش موزيك بپردازد كه عدد نسبتاً خوبي براي اين قد و قواره و حجم صدا به شمار مي‌رود.

Divoom Airbeat 10

در كمال ناباوري اين اسپيكر هم به نوعي همان نمونۀ قبلي است منتها كمي خوشتيپ‌تر يا بهتر است بگوييم همه‌پسندتر شده است. اين اسپيكر داراي گواهينامۀ IPX4 است و اين بدان معناست كه شما مي‌توانيد زير دوش با خيال راحت اِبي گوش كنيد و كِيف دنيا را ببريد! گواه اين مسئله هم آنجاست كه در جعبۀ اين محصول علاوه بر گيرۀ نگهدارنده براي اتصال آن به بدنۀ دوچرخه يك پلاستيك مكنده براي چسباندن آن به سطوحي مانند سراميك حمام تعبيه شده كه واقعاً هم قوي است و مي توان به آن اعتماد كرد. در قسمت بالايي آن هم يك جا براي نصب كارابين يا همان گيره‌هاي جذاب كوهنوردي تهيه شده كه مي‌توانيد توسط آن اسپيكر را به كوله يا جاهاي ديگر خود متصل كنيد!

در كناره‌هاي اسپيكر نيز چهار دكمه تعبيه شده اند و وظيفۀ خاموش و روشن، پخش و توقف و كم و زياد كردن صدا را به عهده دارند. البته دكمۀ پخش/توقف كارهاي ديگري از جمله پاسخ و رد تماسهاي دريافتي و غيرفعال كردن حالت همگام سازي را نيز بلد است انجام دهد. درمورد صدا هم اگرچه هنوز مشكل ديستورت در ولوم‌هاي بسيار بالا وجود دارد اما بايد بگوييم صداي ايربيت ۱۰ در ولوم‌هاي ميانه هم آنقدر بالاست كه امكان ندارد زير دوش و با آن حجم صدا تحريرهاي آقاي صدا را از دست بدهيد!

www.persianpishraneh.com

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 36

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 363
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 30
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 125
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 618
  • بازدید ماه : 1238
  • بازدید سال : 23129
  • بازدید کلی : 2025960
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه